.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی/ طرح مسائل اجتماعی در رسانه ها

نماينده ولي فقيه در مازندران گفت: مسائل اجتماعي بايد در رسانه‌ها مطرح شود.

 آيت‌الله نورالله طبرسي عصر ديروز در ديدار مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اظهار داشت: يكي از ماموريت‌هاي اداره ارشاد تحول اجتماعي است و در اين باره نبايد فقط به صورت جلسات، شعار و همايش اكتفا كنيم.

وي تصريح كرد: همه كارها بايد ريشه‌اي انجام شود و ما در اداره‌كل ارشاد مازندران اين توانايي را داريم.

خطيب نماز جمعه ساري افزود: اداره‌كل ارشاد مازندران به لحاظ فعاليت‌هاي اجتماعي در سال‌هاي گذشته براي ديگر استا‌ن‌ها نمونه بود.

طبرسي افزود: همه كاركنان ارشاد بايد كمك كنند تا آنچه را كه مسائل شرعي و ديني در جامعه لازم است اجرا شود و برنامه‌هاي هنري ارشاد با رعايت شئونات اسلامي به طوري كه كمترين آسيب را به بدنه جامعه وارد كند.

وي تصريح كرد: رسانه‌ها بايد به مردم راه صحيح و اصولي را نشان بدهند و مسائل اجتماعي بيشتر مطرح وراه صحيح و ايده درست در جامعه توسط رسانه‌ها مطرح شود.

وي افزود: سال نو سال تحول و تغيير طبيعت است و ما بايد از طبيعت شروع زندگي جديد را ياد بگيريم.

نماينده ولي فقيه در مازندران با ابراز خشنودي ار انتخاب حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي گفت: نياز است همه دست‌اندركاران به فرهنگ و هنر مازرندران به ويژه روساي ادارات شهرستان‌ها با وي همكاري كنند.

وي افزود: اداره ارشاد بايد نظارت كامل بر كار هنرمندان و نويسندگان داشته باشد و آنچه را كه تائيد و يا تاكذيب مي‌كند در محدوده شرع و قانون اساسي باشد.

عباسعلي ابراهيمي مديركل ارشاد مازندران برنامه كاري آينده اين نهاد را ايجاد مديريت راهبردي، رسيدگي به وضع كانون مساجد و مسائل مربوط به كتابخانه‌ها، اماكن مذهبي، توجه مسئله هنر به ويژه هنر موسيقي و نمايش، توجه به اصلاح فرهنگ نخبگان، رفع نياز جوانان، نخبه پروري، تقويت هنرمندان، ايجاد وب سايت فرهنگ و هنر و رسيدگي به وضع مطبوعات عنوان كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.399 seconds.